Ny familjemedlem

Vill presentera vår nyblivna familjemedlem för bloggen. Hämtade den här godsaken igår, Rocky blir förmodligen namnet och lillen är född på julafton så han är pytteliten fortfarande.. En liten bichon frisé blev det.. nu vill han mysa så nu är det slutbloggat för min del ;)

Shiiiit vad jag är trött och sliten nu.. H...

Shiiiit vad jag är trött och sliten nu.. Har varit och jobbat på plaza idag för vi (make up store) var med och sminkade modeller för en modevisning av fest, bal och bröllopskläder.. Har ju jobbat dubbla pass hela veckan och det känns i kroppen och i huvudet.. Dessutom hade jag nån extra skitdag på flyget med förseningar och sura passagerare och det är inte så kul att ta den skiten :( då vill man bara sjunka genom jorden.. Nu ska jag sova för imorrn händer det grejer ;)

Ligger hemma i sängen och laddar för ett a...

Ligger hemma i sängen och laddar för ett arbetspass på flyget som blev framskjutet 1 timme. Var faktiskt precis den timmen som fattades för mig idag innan jobbet så det kändes skönt! Har varit på make up store idag och kan bara säga att vårens nyheter inte kommer göra någon missnöjd.. Och det nya magasinet :D SUPER! Ska lägga upp bilder när jag har tid!

Godförmiddag! Idag ska jag bara ta det lug...

Godförmiddag! Idag ska jag bara ta det lugnt och gå iväg och hämta bilen innan jobbet.. Är så orolig att det är nått fel på den och att det kommer bli svindyrt :/ eller att den inte är klar till när jag börjar jobba.. Är så himla smidigt att blogga från mobilen, dock tycker jag att det är dåligt att när man gör "enter" mellanrum så funkar inte det och att om man vill posta en bild så kostar det som ett mms.. Det borde funka att maila till sin blogg, det hade vart jättebra ju! Vet att det funkar på andra sidor men givetvis inte blogg.se..

Tröttast är jag.. Har jobbat dubbla pass i...

Tröttast är jag.. Har jobbat dubbla pass idag, alltså både på make up store och på flyget.. Dock har det varit en väldigt lugn och rolig dag så det har gått bra :) imorrn ska lillsmurfen (bilen) in på service 07:00 så jag kan ju bara hoppas på att den kommer tillbaka i ett fint skick och inte gör ett alldeles för stort hål i plånboken :)

Babyrosa läppar

Kanske inte är världens bästa bilder på mina läppar här men måste bara visa världens finaste läppenna!

Givetvis hittar ni den på Make Up Store ;)

Bild 1 är utan nånting alls..
Bild 2 är med läppennan ROYAL PINK
Bild 3 är med läppglanset FROZEN utanpå

Kan också tipsa om att lägga glanset MARBELLA utanpå istället, är såå snyggt!

Ligger hemma och chillar innan nästa arbet...

Ligger hemma och chillar innan nästa arbetspass går igång.. Klev upp vid 5 imorse och idag bjöds det på en tur till Umeå-Luleå.. Jättemycket folk var det (som vanligt på måndagar).. Nu vilar jag lite innan jag ska iväg på make up store :) imorrn blir det också dubbla pass men börjar på MUS och avslutar med en flygtur på kvällskvisten..

Fina naglar :)

Söta Indra ville ha lika naglar som mej men lösnaglar passar ju inte så bra på en 3,5 åring så det fick bli rosa nagellack och dekorationer till henne, så sööt :)

Tänkte testa det här med att blogga från m...

Tänkte testa det här med att blogga från mobilen, om det funkar så är ju det jäkligt smidigt.. Idag är det söndag och det betyder mys och utflyktsdag.. Bjöd Sebastian på frukost på sängen imorse iaf och nu snart ska vi åka upp på lillänge och ev blir det en sväng på stan.. Gårdagskvällen med Mia var super! Hade tänkt att gå och äta vid 19 men vi babblade så mycket här hemma så vi kom iväg 22:30 tror jag :) riktigt trevligt och superbra mat hade dom på sir winston.. Sen kom Sebastian och hämtade upp mig på dalwhinnie :) Ha en trevlig söndag!

SAND solbrillor

Måste bara visa en bild på mina och Sebastians nya SAND solbrillor som vi inhandlade på Specsavers innan vi drog till Marocko. Givetvis var vi tvugna att ha matchande, haha vi kommer va sånna där pensionärer som har likadan träningsoverall osv :D

Ni får stå ut med ännu en puss-bild!

Powernap

Åh det är helg och inte nog med det, jag är LEDIG i 2 dagar i streck, yey!

Igårkväll hände inte mycket, var hemma vid 21:30 efter jobbet och en sväng på ICA maxi för godisköp. Slocknade runt 22:30 så Sebastian fick roa sig själv. Idag har vi varit och kollat på en ev lägenhet till mamma och pappa på strandvägen, dock blir den nog lite liten skulle jag tro. Har spanat in en annan åt dom istället. Kom hem och skulle ta en powernap för att återfå lite energi, 2 timmar senare vaknar jag. Var tydligen lite trött.. Stackars Sebastian som ska jobba i natt :( han ligger fortfarande i sängen och powernappar, väcker han lite senare :)

Nu inväntar jag bara Mia för ikväll ska vi ha tjejkväll hon och jag.. Var så himla längesen vi hittade på något så det ska bli jätteroligt. Blir en fördrink här medan vi fixar oss och sen blir det middag på Sir Winston, resten av kvällen är inte så planerad..

Klubbkväll på MAKE UP STORE!

GLÖM INTE anmäla dej till vårens första klubbkväll på Make Up Store :D
wiiiiihoooo!

Marocko :D

Nu äntligen kommer det upp lite semesterbilder som man får längta tillbaka till!

Längtar tillbaka :( men snart nog blir det vår och sommar här med... eller..

HAHAHA!

Detta har min gode vän postat som kommentar:

Lisette om Sneak peak:
LENIN!
NAR JAG KOMMER HEM SA SKA JAG SMALTA NER DINA FOPPATOFFLOR OCH SLANGA UT KLUMPEN FRAN FROSOBRON!
haha, ni ser iaf ut att ha haft den fantastiskt.
puss och kram

HAHA, det roliga är att jag VISSTE att hon skulle kommentera foppatofflorna :D kanske dom skönaste skorna ever ;) ska försöka hitta så många bilder som möjligt med dem på eller kanske mina träningskor, för det var det enda jag använda i Marocko.. Högklackat och andra fancy skor är INGET för mig ;)

Tisdag

Ikväll när jag är och jobbar ska Sebastian lägga över Marocko bilderna till datorn :)

Tillsvidare får ni nöja er med en bild på tårtan som Sebastian köpte hem igår på alla hjärtans dag.. svindyr och asgod var den :D

Har varit på Make up Store idag också och pratat med Vicky som kommit tillbaka från Kick-offen nere i Stockholm. Kan avslöja att det kommer en hel del nyheter i vår :) nästa klubbkväll är förresten den 1/3 så om du inte anmält dej till den så hör av dej snarast möjligt till butiken på 063- 51 54 55.. Givetvis är det gratis och du har dessutom 20% på HELA sortimentet och får en massa tips och inspiration!

Sneak peak

Här kommer några bilder från Marocko resan som jag hade på min mobil :)

Bedrövligt

Ja herregud, i och med att jag tog semester så tog tydligen bloggen det också :( har varit alldeles för dålig på att skriva i denna. Ska tvinga Sebastian att överföra våra semesterbilder till datorn ihelgen så förhoppningsvis så kommer det snart upp någon härlig bild från stranden i Marocko i bloggen :) Har varit hemma en vecka nu och brunfärgen försvinner verkligen assnabbt.

Direkt efter Marocko resan så åkte vi upp till Umeå för att fira min storasyster Marias examen från juristprogrammet. Så det blev lite firande och vi hann även med en vända på stan i Umeå och givetvis var det GANT och PEAK PERFORMANCE som drabbade min plånbok hårdast.. En riktigt trevlig avslutning på semestern blev det iaf :)

Den här veckan har varit full av jobb, både på flyget och på make up store. Har haft en morgonveckan på flyget så klockan har ringt 5:00 alla mornar så har inte varit allt för pigg...

Nu blir det lite fredagsmys och sen imorrn blir det Make up store igen :D