Aaj!

Vaknade flera gånger inatt av att jag har så himla ont i kroppen. Man skulle kunna tro att jag har gått en thaiboxningsmatch på bangla stadion men jag har inte gjort nånting förutom att chilla och träna. Det borde ju vara den perfekta kombinationen för att må bra, men nej inte min kropp. Har ont i varenda liten kvadratcentimeter känns det som. Har jag blivit gammal? Känns som att kroppen borde palla lite mer vid 25 års ålder. Hmm! Har iaf tagit Thailändsk voltaren nu, 4ggr så stark som den hemma i Sverige. Snart kanske jag hoppar omkring här i rummet utan smärta :) hoppas verkligen på det iaf för idag ska vi ju åka till Jungceylon igen och ikväll ska vi ju dricka vin och äta gott där borta :) har ju bara druckit alkohol en endaste gång hittills på resan så ett glas vin eller två och lite god mat ikväll känns ändå helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0