Onsdag

När Sebastians klocka ringde imorse var jag helt säker på att han skulle ut på sin morgonpromenad vid 7-8 tiden så jag försökte somna om men tänkte sen att jag kan ju hänga med om han inte ska gå mördarbacken. Kort därefter informerar Sebastian mig om att han är påväg till Lion och hans 11 träning. Hmm, sov ganska så gott inatt tydligen. Klev iaf upp och gick ner till stranden för att sedan åka till Karon Beach när Sebastian var tillbaka igen. Nu ligger vi på rummet och ska alldeles strax göra oss redo för att åka tillbaka på Lion. Sebastian ska köra mer MMA och jag ska boxas. Ikväll blir jag och Andrea kvar själv här medan killarna ska till Bangla för att kolla på lite thaiboxning. Vi kommer nog att roa oss med helkroppsmassage ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Ursula

Jag tror att hotellet som syns i bakgrunden är samma hotell som vi bodde på när vi var i Phuket! :)

Svar: Ja vi tänkte att det måste vara det så det var därför vi tog kort ditåt :) hihi
Lena

2012-10-10 @ 11:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0