Uppdatering

Nu har jag varit slarvig med bloggandet. Har även varit slarvig med att ta kort, kommer inte ihåg senast jag hade med kameran på nått vi gjorde. Inte bra!

Igår åkte vi till Patong efter en heldag på stranden. Var egentligen tänkt att vi skulle till Chalong och Tiger Muay Thai för att Sebastian skulle träna ett sista pass där innan hans MMA match imorgon. Som tur var så satt Sebastian vid datorn precis innan vi skulle åka och då skrev hans tränare att Sebastians motståndare hoppat av matchen i sista sekund så det blir inget. Sebastian blev såklart jätte less, sur, arg, förbannad, besviken, ja allt man kan bli efter att ha kolhydratladdat, tränat hårt, lagt ner tid, kraft och energi till matchen och motståndaren bara hoppar av. Istället kommer Sebastian satsa på en till Thaiboxningsmatch.

Idag har vi alla hyrt moppe, inkl mamma och pappa. Vi tog nämligen med dom för att visa runt lite vart vi tränar, bodde förut och Nai Harn Beach där vi varit tidigare osv.

Imorgon blir det morgonträning samma som imorse, efter det får vi ta det lite lugnt på stranden innan vi åker tillbaka och pappa ska gå en privatlektion med vår favorittränare Bee. Det blir spännande att se hur det ska gå :)

Bild från ikväll när jag tog Thaimassage. Måste ju ha provat på Thaimassage om man varit i Thailand och speciellt eftersom det är mitt yrke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0