Uppdatering

Igår vart det en riktigt bra dag på stranden faktiskt, till skillnad från idag. Mulet hela dagen så vi har tränat och kollat runt i shoppingstånd. Apropå det, fan vad förbannad jag blir på säljarna där. De är värre än säljarna i Turkiet. Jag har lust att skrika åt dom att hålla käften och sluta följa efter en vart man än går eller kommenterar vad man än tittar eller tar på. Jag blir fruktansvärt uppretad av det där beteendet, tror dom på allvar att om jag följer efter den här kunden hela vägen runt i butiken och säger shopping var 5:e sekund så kommer hon garanterat ta fram storplånboken och börja shoppaloss? Idioter är precis vad dom är! Nu har jag fått spy ut det också :) härligt! Annars då? Träningen går snigelsakta men säkert framåt, förutom en "skada" i foten. Brännan tänkte jag fortsätta jobba på imorgon och peppar peppar jag har inte varit sjuk nått mera :) nu ska vi bestämma oss hur designen på våra custom made thaishorts ska se ut. Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0